2 Temmuz 2008 Çarşamba

Ankara'nın Taşlı Yolu2

Beni okuyan varsa Merhaba onlara; Sizleri seviyorum

Ankara'ya yerleştim gibi. Yurtta kalacaktım ama kısmet değilmiş mesayi saatlerine uymadı bende dedim ne olacak şimdi "çpa" dedim. Hesaplar tutmadı derken, gökten bir koç indi "Dur İbrahim Kurban edeceksen oğlunu değil bu koçu kurban et" dedi. Pardon bu başka hikaye...Şaka şaka
Şantiyede kalmaya başladım. İlk gecemi geçirdim. Sonra kalktım. Tetenoz aşısı dediler. Anne...Sonra 15. kat dedim ve baktım ki istikbal göklerde. Biraz korku biraz inatla olur dedik. Ya Allah...dedik...Şimdi de odama interneti ayarladım. İki gün interneten uzak kaldım gene yatırım şansımı kaybettim(para=fırsat). Ahh Altıncıklar, ahh Onslar. Su içtiyorum şimdi. EEhhhh Napim. Benden mi değerli...Neyse ya iyi geceler

Teşekkür Ederim...

Çetin Poyraz ALPER ~çpa~