27 Nisan 2009 Pazartesi

Ayaklar, Eller ve Kafa Yorgun Artık

"Yoruldum da yol üstünde oturdum", gerçektende bu türkünün dizelerinde olduğu gibi, yoruldum ve ters gelerek oturdum. Suçlular yok mu var tabii ama o suçluları ben yarattım. Ben tepeme çıkardım. Bu bir gerçek sol gözümde tembellik var ama kör de değilim. Dinlenmek istiyorum. Elime kitabı alıp, en azından bir 5 gün kadar. Sessizliğe kendimi vermek istiyorum. Erik ağcına çıkmak istiyorum. Dürüst insanları görmek istiyorum. Sıcak somun ve tereyağ istiyorum. Annemi, Babamı, Feyyaz'ımı bir arada görmek istiyorum. Anlamsız davaların bitmesini, özgürlüğün biz insanlara verilmesini istiyorum. Miller deneyi yapmak istiyorum. Amino asit oluşumunu görmek istiyorum. Diyeceksiniz, senin canın dayak çekiyor diye ama o zamanda ben size "siktirin gidin" demek istiyorum.

Çetin Poyraz ALPER ~çpa~