7 Mayıs 2009 Perşembe

Kazandık!

Merhabalar, 2023 takımı olarak katılarak, teşrif ettiğimiz boundc öğrenci çelik köprü yarışması'da 12. olduk. Tahminim o yöndeydi; 12 veya 13 dedim. Olduk onikinci. Keyfim iyi, moraller iyi. Onikinci olduğumuzdan değil. Keyfim yerinde artık, tabi sonuncu olmadık ama ben Dilber Sultan'ın yanında, kardeşim, kuzenlerim, dostların yanında... kalemdeyim huzurluyum. Eskiyen şehirde okulu bitirip, yolumu çizmek istiyorum(Yol dedik de Demirel'in bir hikayesi geldi aklıma 12 Eylül'den sonra mahkemelerle uğraşırken, kapanan Adalet partisi yerine bir parti kurmayı düşünüyorlarmış. Parti kurmaylarıyla bir otomobilde düz bir yolda giderken akıllarına "Doğru yol" gelmiş. Yol dediğim o) Dişim sızlıyor onu garanti kapsamına sokmak istiyorum. Bu sıralar bloguma daha da önem verip, kişiselleştirdiğim bu sayfayı yeniden renklendirmek istiyorum. İnşaat, Demiryolu, Bilim, Siyaset, Tarih...

Çetin Poyraz ALPER ~çpa~