5 Ocak 2009 Pazartesi

İlkeler Birer Birer Yok Oluyor

Şu anda çok kızgınım arkadaş "noli?" diyorum. Özelleştirme idaresi 2009 yılında köprülerimizi, yollarımız (otoyollarımızı), PTT mizi (bak postacı geliyor selam veriyor demiyecek bizim çocuklarımız), İMKB ve Milli Piyangoyu özelleştirmeleri gündemde. Orada dur bakalım. Kriz ortamında kim alacak bunları Türk işadamları mı? "HAYIR", ucuzdan gidecek ve yabancı şirketlere devredilecek. Özellikle AB vermiş olduğumuz 2009 yılı sözlerden biri PTT özelleşmesiymiş onlarda bu işi ilgi ile takip ediyolar. Sevgili yürütme kurmumuz olan 60. Cumhuriyet Hükümetimiz daha önceden yaptığı 30 Milyar Dolarlık özelleştirme gelirlerini ne yaptılar ki, yatırım mı yoksa borç ödeme mi? Koca bir hiç, yollarımız devletindir, milletindir. Köprüler boğazın incileridir. Yapılamaz bunlar yakında sıra barajlarımıza da gelir, Demiryollarımıza gelir, Türksatlarımıza gelir daha saymak istemiyorum.
Yakında gelir birileri gene beni sorar, siyah giyen adamlar. Doğru bildiğim hiç bir şeyden korkmuyorum. İnsan düşmanlarının bugün Filistin'de yaptıklarını yarın bizde de yapabilirler. Biz onlara üzülüyoruz bir şeyler yapmak istiyoruz, Peki ilerde bize kim üzülecek, hacı hocadan iş çıksaydı Osmanlı halen bir Cihan İmparatoru olurdu. Sadece üzülüyorum, Cumhuriyetin böyle çocukları olmuş...


Çetin Poyraz ALPER