8 Mart 2010 Pazartesi

Bu insanlar Mal

Neden mi? Şu yazıyı yazdığım şu anda evimin balkonundaki manzaradan bahsedeceğim. Ben Galatasaraylıyım. Bu akşam Es Es bizi yendi. Üzüldüm mü tabi ki hayır, annemin dediği gibi top yuvarlaktır. Bide şikeler var, ciddiye almıyorum bu yüzden. Şu anda dışarıda arabası ile avare benzin ve gaz yakan, korna basıp, çevreyi kirleten geri zekalılar. Zevkinizi zikim. Bu nasıl bir eğlence anlayışıdır. Yaa birileri sizi ütüyor, bunlarda bağırıp çağırıyor. Gidin kız bulun kendinize, paranız varsa yiyin. Böle eğlence olur mu? Nerede görülmüş. Hangi medeniyette var. Muhahahaa. Şimdi davul çalmaya başladı. Size mal diyecem ama anlamsız, malın bile bir maddi değeri vardır. Neyse sürü insanların çobanı da olmalı. İşte bu yüzden bu ülkede kominizim veya sosyalizm olmaz. Her zaman derim. Sürü olmasalar...Neyse laik bir insanım, bişe demiyecem. Ama şiştim ya. Sıkıldım bu şehirde...