14 Aralık 2009 Pazartesi

Sil Baştan

Sil baştan gibi, bloğuma bugün itibari ile giriş yapabiliyorum. Aylardır bilgisayarımda kullandığım tarayıcılar hata veriyordu. Sonunda dün sabah yataktan kalktım ve dışarısını soğuk görünce oturup bunu düzeltim dedim. 9 saatimi aldı, sorun Nod32 gibi görünüyor, eşek program verilerimi siliyormuş ama bu daha kesin de değil. Ama şüpheli kişi. Sanık, Ergenekon:). Ben iyiyim, ekmek yemeği bıraktım (sadece kahvaltıda bir - iki dilim kullanıyorum), annem buradaydı yaklaşık 2 hafta onu akşam yol ettim, geçen hafta sınav haftasıydı, bu hafta bitirme haftası, altının dünyadaki serüveninden ve Dubai bombası bana yaradı ama ihtiyaçlara gitti. Gözlerim çok yoruluyor, kitap okurken sıkıntı oluyor. Bu yüzden ara tatilde arkadaşın İstanbul'da tavsiye ettiği göz doktoru var ona gitmeyi düşünüyorum. Bu yıl eğlenceli, tıpkı 1. ve 2. sınıfta olduğu gibi. Kaldığım odanın döşeme plağı her otobüs geçişinde sallanıyor, bu iş canım sıkılıyor (döşeme ince tahmini 8 cm). Wordpress'e geçsem mi düşünüyorum, çünkü bazı arkadaşlarım burada bana yorum yazamıyorlarmış. Ama üşenmiyor da değilim. Sevdiğim bir arkadaşım Tunceli'ye askerlik görevini yapmaya gitti, olaylar yüzünden aklım onda. Aklıma gelenler bunlar;