6 Temmuz 2009 Pazartesi

Garip

Geçen gün annemin telefonuna Turkcell'den mesaj geldi, Ev Turkcell denilen bir kampanya hakkında bilgi vermiş, kampanya hoşuma gitti. Kampanya, ayda tüm yurtiçi sabit telefonlar 35 kontöre tam 400 dk konuşma imkanı sağlıyor. Anneme durumu anlattım ev telefonu faturası az gelecek diye çok sevindi. Ama bu kampanyayı garip yapan bir koşulu var, bu indirimli arama sadece evin sınırları içinde geçerli. "Nasıl yani?" dedim. Denedim. Evden arayınca bir bayan bilgisayar devreye giriyor "Turkcell'de indirim" diyor. Buda 400 dk lık indirimle konuşuyorsunuz demek oluyor fakat evin dışına çıktım, asansörü denedim yine Turkcell, alt kata indim yine öyle, bu sefer bakkala indim orada yemedi. "vay be" dedim. Peki nasıl anlıyor arkadaş bu nerede olduğu mu? Kablo yok birşey yok, tabii o zaman aklıma talihsiz bir olay geldi. Helikopter kazasında hayatını kaybeden Büyük Birlik Partisi başkanı Muhsin YAZICIOĞLU'nun yerini neden bulamadı bunlar. Garip geldi bana...Sizce?